Okulumuzda verimliliğin artırılması ve şeffaflığın sağlanması için Din Öğretimi Genel Müdürlüğü’nün Kalite Takip Sistemi uygulaması gereği kurumsal performansın ölçümüne ilişkin geliştirdiği model kapsamında Veli-Öğrenci Memnuniyet Anketi düzenlendi.
Okulumuzda öğrencilerin üzerindeki olumlu olumsuz algı düzeyini ölçmek için anket çalışması yapılmıştır. Tüm öğrencilerimize uygulanan ankete göre Öğrenci Memnuniyeti ortalamasının, her yıl daha yüksek hedefler belirlenerek ve öz değerlendirme çalışmalarının devamı sağlanarak artırılması planlanmaktadır. Bu veriler ışığında; okulumuz iyileştirme alanlarını belirleyerek iyileştirme çalışmalarını planlayacaktır.
ÖĞRENCİ MEMNUNİYETİ ANKETİ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sizlere daha kaliteli hizmet verebilmek için okuldaki uygulamalarla ilgili görüşlerinize ihtiyaç duyulmaktadır. Tüm soruları eksiksiz ve samimiyetle doldurmanızı rica eder, katkılarınız için teşekkür ederiz. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Seydikemer Anadolu İmam Hatip Lisesi Okul Gelişim Yönetim Ekibi |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Aşağıdaki seçeneklerden size uygun olanı (x) şeklinde işaretleyiniz. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1- SINIFINIZ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
1- |
( ) |
9. Sınıf |
|
2- |
( ) |
10. Sınıf |
|
3- |
( ) |
11. Sınıf |
|
4- |
( |
12. Sınıf |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Aşağıda okulumuzla ilgili 50 maddeden oluşan yargılar verilmiştir. Bunları dikkatlice okumanızı ve "Tam" "Çok", "Orta", "Az", "Hiç", seçeneklerinden size uygun olan birini x şeklinde işaretleyerek belirtmenizi rica ederiz. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anketinizin geçerli olabilmesi için 50 maddeyi de doldurmanız gereklidir. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ANKET SORULARI |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
a) Ulaşılabilirlik ve İletişim |
TAM 5 |
ÇOK 4 |
ORTA 3 |
AZ 2 |
HİÇ 1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
İhtiyaç duyduğumda okul yöneticileriyle rahatlıkla görüşebilirim. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
İhtiyaç duyduğumda öğretmenlerle rahatlıkla görüşebilirim. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
İhtiyaç duyduğumda okul çalışanlarıyla rahatlıkla görüşebilirim. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
b) Dilek, Öneri ve Şikayetler |
TAM 5 |
ÇOK 4 |
ORTA 3 |
AZ 2 |
HİÇ 1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
Sınıf temsilcimiz, dilek, öneri ve şikayetlerimizi ilgili kişilere ulaştırır. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
Arkadaşlarımla ilgili sorunlarım, öğretmenlerim tarafından dikkate alınır. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
Okulumuzla ilgili isteklerimiz dikkate alınır. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
c) Güvenilirlik |
TAM 5 |
ÇOK 4 |
ORTA 3 |
AZ 2 |
HİÇ 1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
Okulumuz yöneticilerine güvenirim. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
Okulumuz öğretmenlerine güvenirim. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
Okulumuzun diğer çalışanlarına güvenirim. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
d) Güvenlik |
TAM 5 |
ÇOK 4 |
ORTA 3 |
AZ 2 |
HİÇ 1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
Okul yolu (varsa okul servisleri) güvenlidir. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
Okulda yabancı kişilere karşı güvenlik önlemleri alınmaktadır. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
Okulda yangın ve doğal afetlere (Deprem, sel, vb.) karşı gerekli güvenlik önlemler alınır. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
Öğrencilere sert davranıldığı için idarecilerin odasına girmekten çekiniyorum. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
Öğretmenlerimizden dayak, hakaret gibi onur kırıcı davranış görmedim. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
Okul idarecileriyle konuşmaya gittiğimde veya beni kendisi çağırdığında beni hiç dinlemiyor kendi bildiğini yapıyor. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
Okul idarecileri bize eşit davranıyor. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
e) Kararlara Katılım |
TAM 5 |
ÇOK 4 |
ORTA 3 |
AZ 2 |
HİÇ 1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
Öğrenci temsilcileri demokratik seçimle belirlenir. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
Okulumuzda bizimle ilgili kararlarda görüşlerimiz dikkate alınır. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f) Öğrenci işleri |
TAM 5 |
ÇOK 4 |
ORTA 3 |
AZ 2 |
HİÇ 1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
Okuldan istediğim belgeleri (öğrenci belgesi, kimlik) zamanında alabilirim. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
Okulumuzda sağlık sorunu yaşadığımızda gerekli hassasiyet gösterilir. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
g) Eğitim-Öğretim |
TAM 5 |
ÇOK 4 |
ORTA 3 |
AZ 2 |
HİÇ 1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
Dersler seviyemize uygun olarak işlenir. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
Okulda edindiğim bilgilerin şimdi veya ileriki hayatımda işime yarayacağını düşünüyorum. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
Derslerin işlenişinde bilgisayar, tepegöz, harita gibi araç-gereçlerden yararlanılmaktadır. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
Aradığım kaynakları (Ansiklopedi vs.) okulda bulabiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
Ders kitapları, işlenen konuya uygun olarak seçilmiştir. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
Okulumuzdan mezun olduktan sonra gidebileceğim bir üst eğitim kurumu hakkında yönlendirme yapılmaktadır. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
Okulumuzdan kişisel sorunlarımızla ilgili rehberlik hizmeti alabilmekteyim. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h) Okulun Fiziki Ortamı |
TAM 5 |
ÇOK 4 |
ORTA 3 |
AZ 2 |
HİÇ 1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
Okul her zaman temiz ve bakımlıdır. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
Okulumuzun bahçesi, spor salonu vb. alanları ders dışında da yararlanabileceğim şekilde düzenlenmiştir. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
i) Sosyal, Kültürel ve Spor Etkinlikleri |
TAM 5 |
ÇOK 4 |
ORTA 3 |
AZ 2 |
HİÇ 1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
Okulda yeterli miktarda sosyal ve kültürel faaliyet düzenlenmektedir. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
Düzenlenen sosyal ve kültürel faaliyetlere severek katılıyorum. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
Okulum sahip olduğum yetenekleri geliştirme imkanı sağlar. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
İlgi duyduğum sportif faaliyet okulda yapma imkanı buluyorum |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
j) |
Rehberlik Servisi |
TAM 5 |
ÇOK 4 |
ORTA 3 |
AZ 2 |
HİÇ 1 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
Okul rehberlik servisine ihtiyaç duyduğumda ulaşabiliyorum. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35 |
Rehberlik servisinde kendimi rahat ve güvende hissediyorum. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36 |
Okul rehberlik servisi sorunlarım konusunda beni dinler. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
37 |
Okul rehberlik servisi ihtiyaç duyduğumuz konularda seminer ve etkinlik düzenler. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
k) Değerlendirme, Ödül, Teşekkür ve Takdir Belgeleri |
TAM 5 |
ÇOK 4 |
ORTA 3 |
AZ 2 |
HİÇ 1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
Okulda ders içi ve ders dışı başarılar ile örnek davranışlarımız ödüllendirilir |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
Öğretmenler sınav sonuçlarının değerlendirmesinde (sözlü, yazılı sınav) tarafsız davranırlar. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40 |
Ödüllendirme ve cezalandırmalarda tarafsız ve adil davranılır. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Katkılarınız için teşekkür ederiz. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||